راهنمای سفارش

مجموعه آوای مهر در تلاش است تا خریداران به راحتی و با اطمینان از طریق تارنمای این مجموعه خرید خود را انجام دهند و سفارشات خود را دریافت کنند. این راهنما شامل اطلاعاتی در مورد نحوه ثبت نام، انتخاب محصولات، روش‌های پرداخت، ارسال و پیگیری سفارش‌هاست. مراحل ثبت سفارش در آوای مهر عبارتند از:

۱- ثبت نام

برای خرید از فروشگاه‌ اینترنتی آوای مهر، نیاز به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری دارید. این فرآیند شامل وارد کردن اطلاعات شخصی مانند نام، نام خانوادگی، آدرس فروشگاه و... است. پس از ثبت نام همکاران ما در اسرع وقت اطلاعات را بررسی کرده و حساب کاربری شما و مجوز مشاهده قیمت‌ها را فعال خواهند کرد.

۲- انتخاب محصولات

 پس از ثبت نام، می‌توانید به راحتی محصولات مورد نظر خود را در فروشگاه اینترنتی جستجو کنید. می‌توانید از فیلترها و ابزارهای جستجو استفاده کنید تا محصولات مناسب را پیدا کنید. برای راحتی کار آوای مهر دسته بندی های مختلفی را برای شما فراهم کرده است.

۳- اضافه کردن به سبد خرید

پس از انتخاب محصولات، می‌توانید آنها را به سبد خرید خود اضافه کنید. در سبد خرید می‌توانید محصولات مورد نظر خود را مشاهده و ویرایش کنید.

۴- تعیین محل دریافت مرسوله

در این مرحله باید اطلاعات فرد دریافت کننده مرسوله شامل نام و شماره تماس تحویل گیرنده و نشانی دقیق پستی مورد نظر خود را وارد نمایید.

۵- نحوه ارسال کالا

پس از ثبت سفارش وتایید کالا، می‌توانید روش ارسال مورد نظر خود را انتخاب کنید. هزینه ارسال معمولاً بر اساس وزن و حجم سفارش، روش ارسال، و فاصله بین فروشگاه و مقصد تعیین می‌شود. آوای مهر متناسب با نوع کالا، مقصد نهایی و اولویت زمانی مشتری، گزینه‌های مختلفی برای ارسال در نظر گرفته است:

  • ارسال از طریق باربری:

    هزینه ارسال سفارش‌های بیش از ۲۰ میلیون تومان تا باربری تهران، رایگان و کمتر از آن مبلغ ۱۵۰ هزار تومان می‌باشد.
    هزینه ارسال از باربری تهران تا باربری شهرستان مقصد بسته به مسافت شهر، به ازای هر کارتن بین ۳۰ هزار تومان الی ۵۰ هزار تومان متغیر بوده و این هزینه برعهده مشتری است و در مقصد توسط باربری اخذ می‌شود.

  • ارسال از طریق اتوبوس:

     هزینه ارسال سفارش‌های بیش از ۲۰ میلیون تومان تا ترمینال رایگان میباشد و کمتر از آن مبلغ ۱۵۰ هزار تومان می‌باشد.
    هزینه ارسال از ترمینال تهران تا ترمینال شهرستان مقصد بسته به مسافت شهر، به ازای هر کارتن بین ۳۵ الی ۵۰ هزار تومان متغیر بوده و این هزینه برعهده مشتری است و در مقصد توسط انبار ترمینال اخذ می‌شود.

  • ارسال از طریق پیک موتوری:

    این سرویس مختص دریافت در تهران و کرج می‌باشد.
    ارسال توسط یکی از سرویس‌دهنده‌های اسنپ، تپسی یا الوپیک انجام خواهد شد.
    هزینه ارسال، توسط سرویس دهنده تعیین شده و برعهده مشتری می‌باشد.

  • ارسال از طریق تیپاکس:

     هزینه ارسال سفارش‌های تیپاکس کلا به عهده مشتری یا خریدار می باشد.
  • تحویل حضوری:

    شما می‌توانید با مراجعه حضوری به انبار آوای مهر، مرسوله خود را تحویل گیرد.

ارسال سفارش‌ها به‌طور معمول طی مدت ۱ الی ۲ روز کاری پس از ثبت و تأیید نهایی انجام می‌گیرد. زمان دقیق تحویل بسته به روش ارسال و موقعیت جغرافیایی مقصد متغیر است. ارسال‌های پستی معمولاً بین ۱ تا ۵ روز کاری و ارسال‌های درون‌شهری در همان روز یا نهایتاً روز کاری بعد انجام خواهند شد.

۶- نحوه پرداخت

پس از اضافه کردن نشانی و نحوه ارسال، می‌توانید روش‌ پرداخت خود را انتخاب کنید. روش‌های پرداخت شامل پرداخت بانکی ( کارت به کارت یا حواله بانکی)، پرداخت از طریق درگاه‌های آنلاین، یا پرداخت اعتباری است.
لازم به ذکر است که گزینه پردخت اعتباری ویژه مشتریان ویژه ما بوده که طی تماس و بررسی توسط کارشناسان آوای‌مهر، این امکان برای حساب کاربری ایشان فعالسازی خواهد شد.

پس از انتخاب روش پرداخت و تأیید اطلاعات سفارش، سفارش شما ثبت و برای ما ارسال می‌شود.

۷- آماده‌سازی و بسته‌بندی

گروه آوای مهر بلافاصله پس از دریافت سفارش، کالا را بررسی کرده و پس از اطمینان از صحت، سلامت و انطباق با مشخصات ثبت‌شده، با استفاده از بسته‌بندی ایمن و استاندارد، آماده ارسال می کند. تمام مراحل با دقت بالا انجام می‌شود تا از سلامت کالا در زمان تحویل اطمینان حاصل شود. برای ارسال محصولات از بسته‌بندی‌های ایمن و مطمئن استفاده می‌کند تا محصولات شما به‌صورت سالم و بدون آسیب، به دستتان برسد. در صورت نیاز، راهنمای استفاده یا فاکتور رسمی نیز داخل بسته قرار داده می‌شود.

۸- اطلاع‌رسانی و رهگیری سفارش

پس از تحویل کالا به شرکت حمل، اطلاعات مرسوله شامل "کد رهگیری" برای مشتری از طریق پیامک یا ایمیل ارسال خواهد شد. با استفاده از این کد، شما می‌توانید در هر زمان از وضعیت مرسوله خود مطلع شوید. همچنین، تیم پشتیبانی ما نیز آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما در این خصوص خواهد بود.

نکات مهم!

  • لطفاً هنگام ثبت سفارش، اطلاعات تماس و آدرس را با دقت وارد نمایید؛ مسئولیت تأخیر یا برگشت مرسوله ناشی از اطلاعات ناقص یا نادرست، بر عهده مشتری خواهد بود.
  • در صورت عدم حضور گیرنده در محل تحویل، بسته مطابق با شرایط شرکت حمل، ممکن است به محل مبدا بازگردانده شود یا نیاز به هماهنگی مجدد برای تحویل باشد.
  • در صورت دریافت کالای آسیب دیده، لطفاً حداکثر طی مدت ۲۴ ساعت با پشتیبانی آوای مهر تماس حاصل فرمایید.
خانه
دسته‌بندی‌ها
سبدخرید
حساب‌من