با بهترین برند های کیف و کوله ایرانی آشنا شوید

با بهترین برند های کیف و کوله ایرانی آشنا شوید

تاریخ انتشار: 11 دی 1398
زمان مطالعه: 4 دقیقه

اگرچه کوله پشتی‌ها به نسبت کاربردشان مصارف گوناگون دارند، اما می‌توان کابردی‌ترین نوع استفاده از آن‌ها را برای دانش‌آموزان و دانشجویان در نظر گرفت. تقریبا هر دانش‌آموز یا دانشجوی ایرانی به یک کوله‌پشتی مناسب جهت حمل کتاب و دفتر‌های درسی، لپ‌تاپ و سایر موارد مورد نیاز خود، احتیاج دارد.

از طرفی با توجه به افزایش قیمت ارز، کیف و کوله‌پشتی از جمله محصولاتی‌ست که در صورت واردات، با قیمت‌های بسیار بالایی وارد بازار داخلی می‌شود؛ به نحوی که توان خرید آن از دست خانواده‌های ایرانی خارج خواهد شد. به‌خصوص که تضمینی هم برای سلامت و کیفیت آن وجود ندارد.

به همین دلیل تولیدکنندگان لوازم التحریر در تلاش هستند تا در بهترین کیفیت و طراحی ممکن، تامین کیف، کوله‌پشتی و جامدادی ایرانی را در دست بگیرند.

با انواع کیف و کوله ایرانی آشنا شوید

کیف و کوله انواع متفاوتی دارند، و شامل موارد زیادی مانند، کیف لپ‌تاب، کیف دوشی، کیف پول، کیف اداری، کیف زنانه و مردانه و... می‌شوند. از آنجایی که ما نظرمان معطوف به کاربرد تحصیلی از این محصولات است، می‌توانیم انواع کیف و کوله ایرانی را بر اساس استفاده‌ی محصلین از آن تقسیم‌بندی کنیم. به طور مثال کیف و کوله‌ی مهدکودک و مدرسه (مخصوص کودکان) و کیف و کوله‌ی دانشگاه (مخصوص بزرگسالان). 

همچنین برای خرید یک کیف یا کوله‌پشتی مناسب آپشن‌های زیادی را می‌توان در نظر گرفت که به نسبت نیاز و کاربرد مشتریان، در این محصولات تعبیه شده است. به طور مثال توجه به وزن کوله، جنس رویه و آستر، تعداد زیپ، جای قمقمه، استفاده از طرح‌های شاد و مناسب با فرهنگ و روحیات کودکان، در خرید کیف و کوله‌ی مدرسه و آپشن‌هایی مانند داشتن جا لپ‌تاپی، سیم هندزفری، سیم پاوربانک و... در خرید کیف و کوله‌ی دانشگاه؛ مواردی هستند که بهتر است مشتریان در خرید این محصولات در نظر داشته باشند. 

خوشبختانه در سال‌های گذشته، تولید انواع کیف و کوله‌ی ایرانی، به یکی از دغدغه‌های مهم برندهای لوازم التحریر تبدیل شده است. شناختن این برندها و بررسی فنی محصولاتشان، می‌تواند فروشندگان و مشتریان صنعت لوازم التحریر را جهت تسهیل در انتخاب و تهیه‌ی این محصولات با قیمت مناسب یاری کند.

 

مطالعه بیشتر: بهترین تولید کنندگان خودکار ایرانی کدام‌اند؟

 

در ادامه به معرفی بهترین برندهای ایرانی که در عرصه‌ی  تولید کیف و کوله‌ی ایرانی فعالیت دارند خواهیم پرداخت.

برند کیف و کوله سینادوخت:

سینا دوخت یکی از برندهای معتبر تولید کوله‌پشتی ایرانی است، که از صفر تا صد تولید محصولات خود را در کارخانه‌ و به همت کارگران ایرانی انجام می‌دهد. در طراحی کیف‌های تولید این برند جهت حفظ هویت ایرانی، از تصاویری مانند شاهنامه نیز استفاده شده‌است.

کیف سینا دوخت

برند کیف و کوله کوک:

کوک یکی از مدل‌های طراحی شده برای برند سینادوخت است، که با ظاهری شیک و اسپرت و وزنی سبک مناسب استفاده‌ی دانشجویان و دانش‌آموزان می‌باشد. کیفیت ساخت آن چیزی است که کوک را از سایر کیف های رقیب متفاوت میکند!

کیف کوک

برند کیف و کوله انار:

برند انار یکی از سرآمدان عرصه‌ی تولید کیف و کوله‌ی ایرانی‌ است. این شرکت با تولید کیف‌های دانشجویی با طرح گل، و کیف‌هایی با کاراکترهای ایرانی، محصولات خود را به یکی از جذاب‌ترین کالاهای مورد نیاز مشتریان تبدیل کرده‌است. توجه به مدیریت و طراحی هنری محصولات از جمله نقاط تمایز این گروه از کوله هاست.

کیف انار

برند کیف و کوله هیرون:

کیف و کوله‌پشتی‌های هیرون، در انواع مختلف (کیف دوشی، کیف مجلسی، کیف دستی و ...) تولید شده، و با طراحی زیبا و جوان‌پسند مناسب سلیقه‌ی دانشجویان ایرانی است. استفاده از مواد اولیه نوآورانه از جمله پارچه های مازراتی مخملی به سبب مقاومت و ماندگاری رنگ بسیار بالا باعث تولید یک محصول خاص و کاملا جدید گردیده است.

به‌جز انواع کیف و کوله برندهایی هستند که به تولید عمده‌ی جامدادی نیز می‌پردازند. از بهترین این برندها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کیف هیرون

برند جامدادی ایما:

برند ایما تولیدکننده‌ی جامدادی با طرح گل و یا سنتی است به طوری که طرفداران زیادی خصوصا در میان قشر دانش آموزان یا دانشجویان دختر دارد.

جامدادی ایما

برند جامدادی روشنا:

برند روشنا تولیدکننده‌ی انواع جامدادی در مدل‌های مختلف ِ زیپی، پرسی، دکمه‌دار و... است. روشنا به کیفیت بالا و طراحی متناسب با فرهنگ ایرانی شناخته می‌شود.

جامدادی روشنا

برند جامدادی زرین:

برند زرین یکی از تولیدکنندگان انواع جامدادی‌ست که قیمت آن رقبای زیادی را به چالش کشیده است اما جالب اینکه قیمت خوب آن باعث از بین رفتن کیفت محصولاتش نشده است.

جامدادی زرین

برند جامدادی انار:

تولید انواع جامدادی‌های زیپی، دکمه‌دار، بندی و... توسط شرکت تولیدی انار، از توجه این برند به سلایق گوناگون حکایت می‌کند. قبلا هم از طراحی های خاص و منحصر به فرد این برند گفته شده بود.

جامدادی انار

برند جامدادی کتیبه:

برند کتیبه علاوه بر تولید انواع دفترهای ایرانی، به تولید جامدادی‌های زیپی در طرح‌های مختلف و زیبا نیز پرداخته است. توجه به جزئیات بسیار ریز، چیزی است که عامل توجه هر بیننده و مشتری است به طوری که به راحتی نمیتوانند از کنار این جامدادی ها خصوصا به خاطر وجود استند عبور کنند.

جامدادی کتیبه

برند جامدادی بهشت:

جامدادی‌های گل‌دار و پارچه‌ای، طرح ریحانه‌ بهشت، از محصولات پرطرفدار این برند محسوب می‌شود. از جمله محصولاتی است که میتواند با یادداشت های پارچه ای آن ست شود و یک محصول بدیع و فانتزی خصوصا برای هدیه ایجاد کند.

جامدادی بهشت

 

مطالعه بیشتر: با بهترین تولیدکنندگان دفتر ایرانی آشنا شوید

 

خرید و پخش عمده کیف و کوله به چه صورت است؟

اکثر سایت‌های مربوط به پخش و فروش لوازم تحریر، فروش کیف و کوله با برند خارجی را در مرکز عرصه‌ی فعالیت خود قرار داده‌اند و یا فروش این محصولات را به صورت تکی و با قیمت بالا عرضه می‌کنند. به همین جهت مجموعه‌ی آوای مهر تصمیم گرفت امکان خرید و پخش عمده کیف و کوله را به امکانات سایت اضافه کند تا فروشندگان این محصول بتوانند، پس از مشاهده و آگاهی یافتن از انواع محصولات تولید شده توسط برندهای ایرانی، کیف و کوله را به صورت عمده و زیر قیمت تهیه کنند. 

چگونه از قیمت عمده کیف و کوله مطلع شویم؟

قیمت عمده کیف و کوله، در کاتالوگ مخصوص قیمت‌ها در منوی بالای سایت آوای مهر به صورت به‌روز در دسترس مشتریان عزیز قرار دارد.

کلام آخر

متاسفانه امروزه کیف و کوله پشتی در بازار قیمت بسیار بالایی پیدا کرده است، به طوری که خرید آن برای قشر متوسط و پایین جامعه دشوار شده. همین امر ضرورت معرفی و شناخت برندهای تولیدکننده‌ی کیف و کوله ایرانی را دوچندان می‌کند. 

این محصولات علاوه بر قیمت مناسب و کیفیت بالا، می‌توانند در جایگاه انتقال‌دهنده‌ی فرهنگ بومی و ملی ایرانی نیز قرار بگیرند. از طرفی با رونق این صنعت چرخه‌ی اشغال‌زایی و تولید نیز درکشور عزیزمان سرعت بیشتری خواهد گرفت.

خانه
دسته‌بندی‌ها
سبدخرید
حساب‌من